Wednesday 30 January 2013

Big Bang



salam .. hari ni nak story pasal konsert bigbang yang tersangat la best!!!!! 

aku memang minat giler kt citer korea kan..penyanyi korea pun aku minat gak..tahun sebelum ni aku pegi konsert super junior. ..but tahun 2012. bigbang time hee...

group bigbang ni dah start tip top sama macm group super junior..lagu lagu diaorang pun semua best2..sekali dengar..confirm repeat again n again heee..

27/10 bigbang nak wat konsert bigbang alive in malaysia...!!!!!! arhhhh memang mood nak pergi sangat ni..lagi pun buat kat stadium merdeka..stadium merdeka tersangat la dekat ngan rumah aku kan... :),sangat tk melepaskan peluang hee.. 

thnk to my dear fara yang alwys ingat kt aku biler ade konsert2 korea nih.!! disebabkan fara la aku dapat tiket pergi konsert bigBang...hoyeah!!!..tiket paling murah rm198..n of coz aku amik yang murah kan.. (bajet lari ) :P 

patot nye aku pegi ngan fara..but disebabkan fara ada hal yang tk dpat dielak kan...so aku ajak la chinguya aiza..folo..hee.nasib baik aiza on saje
tarikh yang di tunggu tunggu...akhirnye jeng jeng jeng ,,,Bigbang im still alive...welcome to malaysia fantastic baby ...yeah!!!

time konsert ni series hujan lebat sangt..nasib la my dad n my mr.bean bear..dah pesan bawak payung!! :), hujan smpai kul 8 ..konsert strt kul 8 ..so tk yah pakai payung dah hee...
time konsert ni jugak leh duduk sebaris ngan kawan sekolah aku...si leha..hee..tk sgke jumpe n dapat having fun togther yeahh... !! :)

konsert sampai kul 12.30 malam...8 until 12.30,,ok la kan sangt tk rugi sebab,,konsert die memang terbaek laa..hee..series xbuhsan langsung...sesaat pun tk dirugi kan :)

bigbang memang best laaa...!!!!! 






























nasib la tk duduk  jauh sangat ngn stage..so bole la amik gambar dekat sikit..ni dah zoom abis..heee
sangat best konsert nih...yeah!!!! 

thnk fara... thnk aiza sudi nk beli tiket uh last minute,thnk kt my dad yang antr sampai kt stadium
(ayah sporting nih) thnk beanbear sentice pesan hati2 ....

thnk leha...join kamii wee~~~ 


booom skalalakakakalalaalkaakla hee.



kat tepi tbs pun leh on9 taw hee... :)

bybyee.... salam.....




No comments: